wtorek, 22 grudnia 2015

Tarta z kremem czekoladowym i gruszką



Składniki:
 Spód
- szklanka mąki kokosowej
- 4 duże łyżki oleju kokosowego lub smalcu wołowego
- 3 jajka

 Krem czekoladowy
- 5 dojrzałych bananów
- 5-10 daktyli (u mnie 5)
- 2 łyżki oleju kokosowego
- 4 łyżki kakao
- 1 gruszka

W dużej misce, do mąki dodałam schłodzone jaja i olej. Wyrobiłam rękami, formując kulę. Odstawiłam w lodówce do schłodzenia. Formę wyłożyłam papierem do pieczenia. Odrywałam kawałki ciasta i wykładałam nim formę, wygładzając na grubość ok. 1/2 centymetra.

Piekłam w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez 15 minut, do zrumienienia
Daktyle namoczyłam w 1/2 szklanki gorącej wody przez 15 minut
W rondelku rozgrzałam olej, dodałam pokrojone banany, chwilę przesmażyłam. Dodałam daktyle razem z wodą i kakao. Zmiksowałam i odstawiłam do ostygnięcia
Gęstniejącą masę wyłożyłam na kokosowy spód. Udekorowałam gruszką

Przepis z bloga: Read The Label

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz