sobota, 26 grudnia 2015

Placki kapuściane z czarnuszką i siemieniem lnianym



Składniki:
- pół główki kapusty drobno poszatkowanej
- posiekany pęczek pietruszki
- pół pokrojonej drobno cebuli
- dwa jajka
- 4 łyżki mąki kokosowej (lub innej)
- 2 łyżki czarnuszki
- 2 łyżki siemienia lnianego
- pieprz i sól do smaku

Do posiekanej kapusty dodałam pietruszkę, cebulę, czarnuszkę i siemię. Wbiłam jajka, dosypałam mąkę i przyprawy. Porządnie wymieszałam (polecam mieszkanie ręką). Na patelni rozgrzałam tłuszcz (polecam olej rzepakowy albo palmowy). Masę nakładałam łyżką, formując kotleciki. Smażyłam po kilka minut, aż się dobrze zarumienią – w innym wypadku będą się rozpadać. Jadłam na gorąco, skropione oliwą i posypane świeżymi ziołami.

Przepis z bloga: Read The Label

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz